مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-14ورزشي

موسسان باشگاه های ورزشی آستارا اظهارنامه مالیاتی خود را ثبت کنند


رییس اداره ورزش و جوانان آستارا با بیان اینکه موسسان باشگاه های ورزشی شهرستان فرم اظهارنامه مالیاتی خود را تکمیل کنند، گفت: موسسان باشگاه های ورزشی آستارا براساس قانون باید اظهارنامه مالیاتی عملکرد خود را تکمیل کنند و ارائه دهند.

- ایسنا/گیلان رییس اداره ورزش و جوانان آستارا با بیان اینکه موسسان باشگاه های ورزشی شهرستان فرم اظهارنامه مالیاتی خود را تکمیل کنند، گفت: موسسان باشگاه های ورزشی آستارا براساس قانون باید اظهارنامه مالیاتی عملکرد خود را تکمیل کنند و ارائه دهند.

وحید خاصی پور در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه موسسان باشگاه های ورزشی فرصت دارند تا در موعد مقرر با مراجعه به سایت نظام مالیاتی فرم اظهارنامه مالیاتی را تکمیل و ثبت کنند تا شامل جریمه های قانونی نشوند، اظهار کرد: همه موسسان باشگاه های ورزشی باید این فرم را به دقت و به صورت واقعی پر کنند.

وی با اشاره به برگزاری نشست اخیر خود با موسسان باشگاه های ورزشی آستارا در خصوص وضعیت پروانه باشگاه ها که با حضور مدیران و کارشناسان اداره امور مالیاتی و صمت شهرستان با هدف حمایت از باشگاه های ورزشی و اطلاع رسانی به موقع در رابطه با مباحث مالیاتی و نرخ گذاری برای فعالیت باشگاه ها انجام شد، عنوان کرد: مودیان نیازی به مراجعه حضوری به اداره امور مالیاتی ندارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسان باشگاه های ورزشی آستارا اظهارنامه مالیاتی خود را ثبت کنند

موسسان باشگاه های ورزشی آستارا اظهارنامه مالیاتی خود را ثبت کنند